شرکت شارپ Sharp تولید کننده تجهیزات دیجیتالی مختلف مانند انواع ماشین های اداری، مانیتور و مانیتور صنعتی است.

این شرکت قصد دارد تنوع محصولات خود را افزایش داده و با تولید اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش OLED وارد این عرصه شود.

 

شارپ نمایشگر اولد OLED گوشی هوشمند تولید می کند

 

شواهد نشان می دهد که کمپانی شارپ رسما به بازار تولید نمایشگرهای OLED وارد شده است اما قصد دارد به حرکت آرام خود در این حوزه ادامه دهد.

شارپ نمایشگر اولد OLED گوشی هوشمند تولید می کند

اگر اخبار روز تکنولوژی را دنبال کرده باشید، می دانید که اپل قصد دارد یک تولید کننده جایگزین برای ساخت نمایشگر های اولد گوشی های آیفون بیابد.

 

شارپ نمایشگر اولد OLED گوشی هوشمند تولید می کند

 

اکنون سوال بسیاری از کاربران و کارشناسان این حوزه این است که آیا شارپ این قابلیت را دارد وارد رقابت با شرکت قدرتمندی همچون سامسونگ بشود یا خیر؟!

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، شارپ اولین نمایشگر اولد خود را در تا آخر سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. این نمایشگر ها برای ساخت گوشی های هوشمند شارپ به کار می روند.

جالب است بدانید که شارپ، کار تولید صفحه نمایش های OLED را از دو سال پیش آغاز کرده بود. در واقع از زمانی که شرکت تایوانی فاکسکان، شرکت Osaka را اری کرده و در صدد احیاء آن برآمد.

کمپانی Sharp قصد دارد گوشی های هوشمند خود را که به نمایشگر اولد مجهزاند، ابتدا در بازار ژاپن ارائه کند.

یکی از سخنگویان شرکت شارپ در توکیو گفته کرده است:

این شرکت هنوز قرارداری برای نمایشگر OLED با سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند، تنظیم نکرده است.

 

شارپ نمایشگر اولد OLED گوشی هوشمند تولید می کند

 

همچنین طبق گفته مدیران ارشد، همگام با تغییر استراتژی شارپ از ساخت نمایشگر LCD به نمایشگر OLED، فعالیت این شرکت بسیار آهسته تر از پیش بینی های قبلی انجام می شود.

می توان مطمئن بود که یکی از اصلی ترین دلایل برای این تصمیم گیری، بالا بودن قیمت ها برای تولید صفحه نمایش OLED است.

البته چندان دور از ذهن نخواه بود که در چند ماه آینده، شارپ سرعت فعالیت های جدید خود را بالا ببرد و با بهبود ظرفیت تولید نمایشگر اولد، به صورت تهاجمی وارد این بازار شود.

مدیر ارشد کمپانی شارپ، کاتسوکی نومارو، طی مصاحبه ای در ماه جولای 2018 به خبرنگاران گفت:

بعید است که سرعت حرکت خودمان را در حوزه تولید نمایشگر OLED، یک مرتبه بالا ببریم. حتی نسبت به یک سال قبل نیز آهسته تر در این مسیر گام بر می داریم.

 

شارپ نمایشگر اولد OLED گوشی هوشمند تولید می کند

 

ورود آهسته و بی سر و صدای شارپ به عرصه تولید نمایشگرهای OLED، بدون شک برای شرکت Japan Display خوشحال کننده و مسرت بخش خواهد بود.

شرکت Japan Display یکی از تامین کنندگان صفحه نمایش ال سی دی برای گوشی های آیفون است.

می توان گفت این شرکت در رتبه بندی تولید کننده نمایشگر گوشی هوشمند، بعد از سامسونگ دیسپلی و الی جی دیسپلی قرار داشته و محصولات بسیار قدرتمندی را ارائه می نماید.

منبع: reuters

مطالب مرتبط:

ساخت صفحه نمایش OLED نشکن توسط سامسونگ

ال جی دیسپلی به جای سامسونگ در آیفون 6.1 اینچی

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر LCD توسط ژاپن دیسپلی معرفی شد


ایده برتر پارسیان نمایشگر ,تولید ,شرکت ,شارپ ,گوشی ,oled ,صفحه نمایش ,نمایشگر اولد ,تولید کننده ,نمایش oled ,گوشی هوشمند ,شرکت japan display ,گوشی هوشمند تولید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید بک لینک • رویال ادز • فروش بک لینک • تبلیغات لینکی و متنی • خرید لینک • خرید بک لینک رنکدار 09196638253 گنجیاب تکتاز | خرید و فروش گنجیاب و طلایاب کسب درآمد اینترنتی Pi-iran تک دانلود شیمی معدنی فروش محصولات جدید ورزشی خاطرات من